Головна » Файли » Українська література » 10 клас |
[ Викачати з сервера (59.5 Kb) ] | 15.12.2008, 15:31 |
Ігрові матеріали до вивчення драми-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня» Бліц-турнір
Методичні поради: для проведення бліц-турніру клас поділяється на дві команди, обираються помічники вчителя-ведучого для підрахунку балів, одержаних кожною командою. За правильну відповідь команді нараховується два бали. Вчитель ставить запитання, а учні-помічники рахують бали не тільки за правильну відповідь, а й фіксують, хто з учнів у кожній команді набрав найбільше балів. Відповіді учнів повинні бути лаконічними і швидкими. По завершенні бліц-турніру вчитель оголошує команду-переможницю і називає кращих учасників гри. Їх відповіді враховуються вчителем при оцінюванні знань у ході подальшого вивчення драми. Мета проведення бліц-турніру – це не тільки перевірка того, наскільки добре знають учні зміст драми, її головну сюжетну лінію. Запитання бліц-турніру також виявляють ті деталі, які залишаються поза увагою учнів при читанні твору, проте мають при аналізі драми-феєрії певне смислове навантаження. Вікторина «Впізнай героя драми за цитатою»
Се так колись і вітер пропаде! (Мавка)
то треба справді вирости не в лісі. (Лукаш)
ти ж так хотіла бачити смереки. (Перелесник)
Все грай та грай, а ти, робото, стій? (Мати Лукаша)
отут під дубом хай і поховають… (Дядько Лев)
Я не терплю солом'яного духу! (Русалка) 14. Чи ж то ганьба, що маю серце не скупе? (Мавка) 15. Кохання – як вода, - плавке та бистре, рве, грає, пестить, затягає й топить. (Русалка) 16. …А все ж я мушу признатися – таки старого шкода, бо він умів тримати з нами згоду. (Куць) 17. Ти б іще зібрав сюди усіх відьом із лісу. (Мати Лукаша) 18. …А ти бідуй з свекрушиськом проклятим, - ні жінка, ні вдова – якась покидька! (Килина) 19. Я, жінко, бачу те, що ти не бачиш… Тепер я мудрий став… (Лукаш) Методичні поради: вікторина може бути використана на уроці як засіб перевірки знання учнями змісту драми, що не вимагає багато часу. З питаннями вікторини можна звертатися як до всього класу, так і до окремих учнів індивідуально. | |
Переглядів: 4239 | Завантажень: 4482 | |
Всього коментарів: 0 | |