Головна » Файли » Класний керівник » Документація |
[ Викачати з сервера (14.7 Kb) ] | 15.10.2012, 13:25 |
Зразки характеристик класного колективу Характеристика класу (перший клас) У 1 «Б» класі 30 учнів: 20 дівчаток і 10 хлопчиків. З них четверо дітей 1999 року народження й одна дитина – 2001 року. Всі інші – 2000 року народження. Знайомство з батьками, бесіди з ними про дитину, а також перший тиждень навчання показали, що в класі є велика кількість дітей з яскраво вираженим холеричним темпераментом і водночас є досить багато не менш яскравих флегматиків. Поєднання цих двох типів в одному колективі (за дуже невеликого числа дітей спокійного темпераменту) створює великі труднощі в роботі вчителів. Водночас слід відзначити досить високий рівень інтелектуального розвитку дітей. Багато хто має яскраво виражену індивідуальність, ясне, чітке мислення. Більшість займаються в музичних школах, художніх і гімнастичних студіях. В основному діти легко й радісно йдуть на контакт. Діти класу в основному з родин творчої й технічної інтелігенції. Цікаво, що діти, батьки яких працюють у сфері великого бізнесу (тобто помітно відрізняються за своїм матеріальним станом від основного складу), створюють усередині класу особливе коло, спілкуючись в основному між собою. А в цілому клас здається достатньо яскравим і перспективним.
Характеристика класу (п’ятий клас) У класі 28 учнів. З них 16 хлопчиків і 12 дівчаток. Ще одна дівчинка числиться в списку класу, однак ніде жодного разу не з’явилася й, за непрямими відомостями, надовго виїхала за кордон. У класі троє новеньких. Один з них 4 роки провчився в Мюнхені, однак виявив себе винятково контактним і працездатним учнем. Добре вписався в клас. Інша дівчинка прохворіла всі перші дні (і продовжує хворіти), але дізнається про завдання в дівчат (познайомившись із ними по телефону) й займається вдома. Я вважаю, що проблеми з її акліматизацією в класі не буде. Складніше із третім учнем. Хлопчик доволі замкнений, поки що мало контактний і перебуває в стресовому стані, який посилюється під впливом мами, яка дуже нервує. Внаслідок цього в нього відразу виник конфлікт із хлопчиками. Але на тих уроках, на яких я була присутня, він відповідав цілком упевнено й спокійно. Це дає надію на те, що ситуація поступово нормалізується. За відгуками вчителів початкової школи, клас має схильність до математики й не відзначається тяжінням до театралізацій. Але на уроці російської мови я почула блискучі яскраві монологи, написані учнями, а вчителька математики поскаржилася на недостатню активність класу. Думаю, що діти мають достатній потенціал і в тій, і в іншій сфері. Ø Очікувані проблеми: нестача часу, погана дисципліна на уроках (клас «хлоп’ячого» стилю). Ø Передбачуване вирішення – виховання відповідальності за свою долю, жорстке планування часу. Ø Інша проблема – відсутня звичка прибирати в кабінеті, відповідати з нього. Рішення – постійно організовувати цю роботу в класі. Ø У п’ятому класі зазвичай хлопчики й дівчата існують окремо, що підсилює безлад у класі. Рішення – спільні вечори, походи тощо. Ø Картина здоров’я – характерна для наших дітей (короткозорість, багато алергіків, два астматики тощо). Ø Рішення – привчати дітей до спорту, здорового способу життя.
| |
Переглядів: 9219 | Завантажень: 474 | |
Всього коментарів: 0 | |